Blog T'baik CapAyam D M'sia!

Projek Dengan Bini Orang



CHINA: Guo Chiu berada di dalam kereta dia telah bertemu dengan cinta Lok Mee di tempat letak kereta China untuk mengadakan hubungan seks - tetapi kedua-duanya tidak tahu bahawa suami Lok itu, Mee Ch'en, bersembunyi daripada luar.

Suaminya mempunyai syak wasangka lalu, Ch'en memanggil seorang sahabat beberapa untuk bertemu dengannya dan mereka  menarik keluar Guo daripada keretanya, dan mengikatnya dia dengan tiang dan memecahkan sehingga kenderaannya.

Ch'en mendedahkan: "Saya tahu ada sesuatu yang berlaku lalu saya mengekori   dia keluar.

"Saya tidak percaya apabila saya melihat beliau bersama seorang anggota polis.

"Saya memanggil kawan saya dan menunggu mereka untuk hadir supaya kita boleh mengajarnya "

Kejadian  itu tidak berakhir di situ, bagaimanapun, sebagai polis itu kemudian dipaksa berbogel sebelum membawa dia ke balai polis di mana  dia bekerja.

Ch'en menambah: "Saya mahu semua rakan-rakannya di balai polis yang tahu apa yang dia menipu dan menganggap kami  rendah dari kehidupan mereka telah bekerja dengan mereka.

"Sekurang-kurangnya telanjang dia tidak mempunyai banyak rahsia.

"Dia juga memberitahu isteri saya beliau adalah ketua polis, tetapi dia tidak - dia hanya polis trafik biasa.

"Satu langkah di atas warden letak kereta."

Jurucakap polis berkata: "Kedua-dua lelaki telah ditemuramah pegawai ini adalah seorang lelaki yang sudah berkahwin dan setakat ini dia tidak cenderung untuk mendakwa..

"Dia bagaimanapun menyerahkan lencana dan digantung sementara kita menyiasat."




Tag : Isu Semasa
0 Komentar untuk "Projek Dengan Bini Orang"

Back To Top