Blog T'baik CapAyam D M'sia!

Sex Tour: Gadis Tawar Tiduri Lelaki Yang Sanggup Biayai Percutiannya


S3x Tour: Gadis Tawar Tiduri Lelaki Yang Sanggup Biayai Percutiannya - China, hampir setiap hari ada saja berita yang pelik datang dari tanah besar negara China itu. Terbaru, seorang gadis berusia 19 tahun menjelajah ke seluruh China dengan mengharapkan pembiayaan dari lelaki hidung belang.

Ju Peng, membuat pengiklanan melalui laman sosial Weibo, mencari kekasih sementara dengan syarat mestilah kacak, dibawah usia 30 tahun, tinggi 1.75 meter serta mempunyai kewangan yang menjamin.

Sebagai balasannya, Ju menawarkan menghabiskan sepanjang malamnya dengan lelaki yang sanggup membiayai perjalanan serta perbelanjaan hariannya.

“Mereka mesti membiayai tambang saya ke bandar mereka dan semua perbelanjaan saya di sana. Mereka mesti yang bukan kedekut.

“Sebagai balasan, mereka boleh bermalam dengan saya. Saya akan memberi tumpuan tidak berbelah bagi kepada mereka.” katanya dalam iklan berkenaan.

Tindakan Ju Peng itu bagaimanapun dikecam hebat oleh netizen yang menganggap iklan itu tidak ubah seperti tawaran pela-cur selain dari menggesa iklan berkenaan dipadamkan segera.

“Ia seperti mengembara. Tidak ada apa yang hendak dimalukan,” katanya. - Agensi


0 Komentar untuk "Sex Tour: Gadis Tawar Tiduri Lelaki Yang Sanggup Biayai Percutiannya"

Back To Top