Blog T'baik CapAyam D M'sia!

Uncle Ini Dinobatkan 'Ratu Selfie Malaysia' Kerana Keunikannya...


#Infocapayam - Uncle Ini Dinobatkan 'Ratu Selfie Malaysia' Kerana Keunikannya - Apa sebenarnya keunikan aksi selfie lelaki ini yang dikenali sebagai Uncle Gedek? menerusi blognya, lelaki ini mula mengambil gambar selfie sejak tahun 2009 hingga sekarang dengan latar belakang yang berbeza-beza. Jom tengok...


Anda suka selfie dan yakin kegilaan mengambil gambar ‘diri sendiri’ anda dah cukup melayakkan anda dinobat sebagai raja/ratu selfie?

Jangan perasan selagi anda tidak mengenali lelaki ini yang cukup popular di laman siber hingga dilabelkan sebagai ‘Raja Selfie Malaysia’ iaitu Uncle Gedek.

Uncle Gedek yang mempunyai laman blog sendiri mempunyai ramai pengikut yang gemar melihat aksi selfie dilakukannya setiap hari.

Bukan sebarang gambar, tapi setiap yang dikongsikan cukup unik apabila Uncle Gedek akan tampil dengan riak muka hampir sama namun berbeza berlatar belakangnya mengikut lokasi yang dia pergi.

Jika dahulu ramai yang jelik dan mengata melihat aksi selfienya namun kini ramai yang meminati dan kagum melihat aksi Uncle Gedek yang kadang kala begitu mencuit hati.

Kegigihan Uncle Gedek untuk selfie setiap hari sejak 2009 hingga kini dimuat naik olehnya di www.blogbeginsatforty.com.

Dari sini kita bukan sahaja dapat menyelami aktivitinya setiap hari malah melihat perkembangan usia Uncle Gedek terutama di bahagian uban yang kian bertambah.

Ha, siapa kata orang muda je yang tahu selfie.. Uncle Gedek dah berselfie sejak perbuatan ini belumpopular lagi tau? Diedit semula melalui Mynewshub.cc

2 Komentar untuk "Uncle Ini Dinobatkan 'Ratu Selfie Malaysia' Kerana Keunikannya..."

sempoi la abang ni.. suke style die

gua lagi suke awek kt blkang mamat ni haha!

Back To Top