Blog T'baik CapAyam D M'sia!

Gadis Cantik Cuba Rampas Komuter Dengan Teknik Bogel...

.


Video dan gambar wanita berbogel buat rampasan keretapi. Memaklumkan dirinya Dewi kereta api dan dalam keadaan bogel wanita itu ada masalah mental. Kenapa perlu berbogel merampas sebuah kereta api, tanpa senjata api seorang wanita menggemparkan penumpang kereta api komuter apabila berbogel di kawasan awam ketika menggunakan perkhidmatan awam itu. Wanita bogel itu juga mengisytiharkan dirinya sebagai Goddess Of The Train (Dewi Keret Api) dan merancang untuk merampas kereta api itu.

Dewi Kereta Api yang tidak dikenali dan tidak berpakaian tiba-tiba muncul di stesen Granville di Southbound Red Line service, laluan paling sibuk siurus Agensi Transit Chicago.

Dewi kwreta api itu juga menampar beberapa penumpang komuter sebelum terus berjalan dalam keadaan bogel ke gerebak pemandu dengan niat untuk merampas dan memandu kereta api itu menuju ke tempat yang tidak sepatutnya.

Menurut saksi, dewi bogel itu juga mengarahkan semua penumpang turun dan menyebabkan perjalanan tertangguh 15 hinggah 30 minit. Walau bagaimanapun, cubaan dewi kereta api memandu kereta api ke arah yang lerlainan gagal setelah pihak polis tiba di stesen tersebut dan menghalang wanita bogel itu. lalumengiringi wanita bogel itu keluar daripada komuter.





Tag : Isu Semasa
0 Komentar untuk "Gadis Cantik Cuba Rampas Komuter Dengan Teknik Bogel..."

Back To Top