Blog T'baik CapAyam D M'sia!

Al-fatihah, Semoga Damai Mu Di Sisi Orang-Orang Yang Beriman, Ibu Pasti Merindui Mu Sayang...


Alor Setar : Sayu nya luahan seorang ibu yang mana anak gadis nya ditemui terbujur kaku dengan kesan cedera dan lebam akibat didera.

Melaluai laman sosial nya wanita yang dikenali dengan nama Puan Az ini meluahkan apa yang dirasa nya pada arwah anak kesayangan nya itu.

Mengikut laporan akhbar Sinar Harian Terdapat beberapa kesan kecederaan lama dan baru pada badan wanita berusia 21 tahun yang meninggal dunia dipercayai akibat didera di Taman Gemilang, Jitra hari ini.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kedah, Asisten Komisioner Mohd Nashir Ya, bagaimanapun berkata polis masih menyiasat motif kejadian yang menyebabkan mangsa, Nurul Syahirah Ishak diperlakukan sedemikian.

 Beliau berkata polis menerima panggilan daripada orang awam kira-kira 1.30 petang tadi, memaklumkan seorang wanita pengsan di Taman Gemilang, sebelum dibawa oleh ambulans ke Hospital Jitra.

"Pada 2.30 petang, terima panggilan daripada Unit Kecemasan Hospital Jitra memaklumkan mangsa telah meninggal dunia," katanya dalam kenyataan malam ini.

Susulan itu, polis menahan seorang lelaki tempatan yang bekerja sebagai ejen insurans berusia 43 tahun.
"Suspek adalah penyewa rumah di tempat mangsa tinggal sebelum kematiannya. Suspek telah berkahwin dengan seorang doktor perubatan dan mempunyai seorang anak.

"Mangsa adalah kenalan suspek dan mula tinggal bersama-sama lelaki terbabit serta isterinya sejak Februari tahun ini," katanya.

Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan. - Bernama



0 Komentar untuk "Al-fatihah, Semoga Damai Mu Di Sisi Orang-Orang Yang Beriman, Ibu Pasti Merindui Mu Sayang..."

Back To Top