Blog T'baik CapAyam D M'sia!

Bantulah Ibu Ini Untuk Dapatkan Semula Bayinya…

Jika anda masih ingat, pelakon dan pengacara Wardina Safiyyah pernah mempersoalkan mengenai kes penderaan yang dilakukan oleh seorang pembantu juruterbang AirAsia, Azam Abdul Manaf terhadap isterinya menerusi akaun Facebook beberapa bulan lalu.
Bantulah Ibu Ini Untuk Mendapatkan Semula Bayi Perempuannya...

azam
Si isteri, Yasmin Karim telah pun membuat laporan polis mengenai perbuatan suaminya itu.
Bantulah Ibu Ini Untuk Mendapatkan Semula Bayi Perempuannya...
Bagaimanapun, penderitaan Yasmin masih belum menemui penghujungnya apabila dia tidak dapat bertemu dengan anak perempuannya yang berusia dua tahun, Rania Zulaikha kerana Azam enggan menyerahkan bayi itu kepadanya walaupun dia masih menyusu badan sejak 29 Julai lalu.
Justeru, wanita itu telah menubuhkan sebuah akaun Facebok khas, ‘RETURN RANIA‘ bagi mendapatkan semula Rania yang sepatutnya berada di bawah jagaannya untuk sementara atas arahan mahkamah.
Berikut antara status yang dimuatnaik oleh Yasmin di akaun tersebut:
yasmin 8
yasmin9
yasmin 7
yasmin 6
yasmin 5
yasmin 4
Ini bukanlah satu-satunya kes yang pernah terjadi di negara ini dan kami percaya, ramai lagi para ibu di luar sana berdepan dengan penderitaan sama.
Diharapkan dengan penyebaran kisah ini secara meluas di media, dapat membantu memberi tekanan kepada si suami untuk memulangkan semula hak seorang ibu. –MYNEWSHUB.CC
yasmin
VIDEO KES PENDERAAN ISTERI DI MALAYSIA
Oleh: ELZA
0 Komentar untuk "Bantulah Ibu Ini Untuk Dapatkan Semula Bayinya…"

Back To Top