Blog T'baik CapAyam D M'sia!

Sukar Di Pecayai Budak Ini Bila Besar Boleh Secantik Ini !


Jika melihat pada gambar, wanita ini memiliki kulit putih, mulus dan bentuk badan yang sungguh seksi dan mengancam. Namun bagaimana kalau kami katakan bahawa sebenarnya wanita tersebut adalah lelaki. Percaya atau tidak?

Menerusi portal Rocketnews24.com, perubahannya yang sangat drastik itu membuat ramai orang tercengang malah sehinggakan Facebook peribadinya mempunyai ribuan follower. Dia dikatakan melakukan pembedahan plastik merubah diri daripada lelaki gemuk kepada wanita seksi dengan kulit yang sungguh mulus putih gebu.

Tak ada yang mengetahui nama wanita transgender ini. Cuma facebooknya diberi nama Princess Surgery. Mungkin ianya bersesuaian dengan proses hidupnya yang dilahirkan sebagai seorang lelaki gemuk berkulit gelap dengan mengubah hidup melalui operasi plastik.

Malahan perubahan drastik wanita itu mengejutkan ramai pihak di Thailand baru-baru ini. Ada yang berebut-rebut untuk mencari klinik wanita tersebut melakukan prosedur rawatan malah sebuah program Thai Weeknight Show juga berhasrat untuk mengetahui kisah perjalanan hidup ‘wanita tersebut’.

Jika betul, berapa banyak agaknya pembedahan dan kos prosedur yang dihabiskan bagi melaksanakan impiannya. 






0 Komentar untuk "Sukar Di Pecayai Budak Ini Bila Besar Boleh Secantik Ini !"

Back To Top