Blog T'baik CapAyam D M'sia!

Tergempar !!! Artis Lelaki Terkenal Laksana Upacara Perkhawinan Luar Tabii ???

Gambar hiasan
Baru saja SS hendak ucapkan tahniah kepada seorang selebriti lelaki ini, terbantut segala hasrat apabila dimaklumkan upacara perkahwinan bakal dilaksanakannya itu secara luar tabii. Payah dan berat rasanya SS hendak memberi penjelasan mengenai hal ini kerana SS dapat tahu selebriti yang sering terbabit dalam dunia seni ini merancang untuk mengahwini 'teman lelakinya'!

Mengucap panjang SS mendengar berita yang mengejutkan ini. Memang cerita seperti ini tidak asing di Hollywood tapi jika ia membabit­kan selebriti tempatan pasti kecoh jadinya di sini.

SS dimaklumkan seorang sumber rapat selebriti itu, majlis perkahwinan pasangan berkenaan tidak dibuat di Kuala Lumpur sebaliknya di luar negara. Hah, larian obor ke?

Setahu SS, hubungan songsang yang terjalin pun sudah berdosa besar, inikan pula untuk mendaftarkan perkahwinan berkenaan yang seolah-olah mencabar hukum Yang Maha Esa.

SS tidak mahu berhujah panjang bimbang tersalah cakap. Apa yang mampu SS katakan, kalau cinta dan tak mampu mengubah naluri yang sukakan kaum sejenis, janganlah sampai agama juga mahu diperjudikan.

Apapun, SS harap selebriti berkenaan cepat-cepatlah bertaubat dan kembalilah ke pangkal jalan. Doa SS semoga selebriti dimaksudkan dikurniakan hidayah.

- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/16268#sthash.aVvTm0VJ.dpuf
Tag : Bongok, Hiburan
0 Komentar untuk "Tergempar !!! Artis Lelaki Terkenal Laksana Upacara Perkhawinan Luar Tabii ???"

Back To Top