Blog T'baik CapAyam D M'sia!

'Lepas' Dalam Kabin

Inilah padahnya hidup bergemumbang dengan dadah... bukan sahaja merosakkan hidup tapi kini bakal disumbat ke dalam penjara. Semoga pasangan ini mendapat pengajaran dari apa yang terjadi dan kembali ke landasan yang benar. Kepada yang pernah ambil dadah, insaflah wahai sahabat... dunia ini hanya persinggahan... 


DUNGUN– Tindakan sepasang kekasih melepaskan gian dalam kabin yang dijadikan tempat persembunyian mereka daripada pihak berkuasa membawa padah apabila lokasi itu diserbu polis, pagi semalam.

Serbuan sepasukan polis dari Bahagian Siasatan Jenayah Daerah diketuai Inspektor Mohd Ridhuan Ismail dilakukan selepas maklumat risikan mendapati suspek lelaki, 28, terbabit dengan penyalahgunaan dadah.

Bagaimanapun sebaik pintu kabin dibuka, seorang wanita didapati berada bersamanya dan hasil pemeriksaan lanjut, polis menemui sekeping wang kertas menyerupai mata wang RM100 dalam poket seluar suspek lelaki.

Siasatan awal, suspek lelaki yang berasal dari Kuala Terengganu tiada hubungan muhrim dengan wanita terbabit dan mereka dipercayai sering melepaskan gian bersama-sama di dalam kabin berkenaan.

Pasangan terbabit dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah untuk siasatan lanjut dan hasil ujian air kencing, kedua-duanya didapati positif dadah methampethamine.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Ahmad Zailani Yaacub mengesahkan tangkapan dan menurutnya pasangan itu kini sedang disiasat, lapor Sinar Harian.

Tag : Isu Semasa
0 Komentar untuk "'Lepas' Dalam Kabin"

Back To Top