Blog T'baik CapAyam D M'sia!

Pelajar UMP

Kali ini admin ingin berkongsi satu lagi Info Cap Ayam yang terjadi baru-baru ini dimana seorang wanita mendakwa diugut oleh bekas teman lelakinya di laman sosial untuk tujuan memalukan mangsa. Semoga ia menjadikan pengajaran kepada semua supaya lebih berhati-hati dalam pergaulan.


Isu yang cukup mengemparkan berkaitan dengan selfie apabila teman lelaki telah mengugut bunuh dan sebarkan gambar bogel mereka berdua dalam tandas. Demi dendam kesumat maka terciptalah “fake account” dengan menggunakan  nama pelajar UMP, Fatihah Hakema telah memuat naik beberapa keping foto “x rated” bersama teman lelakinya didalam tandas.

Foto mesra Fatihah Hakema atau nama sebenar Fatihah Hakimi tersebar apabila beliau  memutuskan perhubungannya dengan teman lelaki. Setelah disiasat ternyata  akaun facebook bernama Fatihah Hakema tersebut adalah palsu.  Malahan teman lelaki telah menulis status kontroversi di Facebook dengan tujuan untuk mengaibkan mangsa.

Walaubagaimanapun Fatihah Hakimi mengakui bahawa foto yang tersebar didalam akaun facebook tersebut adalah foto lama mangsa ketika dia masih dalam hubungan dengan teman lelakinya.

Susulan itu, laporan polis telah dibuat oleh mangsa berikutan fotonya kini tersebar dan turut didakwa menerima ugutan bunuh oleh bekas teman lelakinya.Akaun Facebook yang menggunakan nama Fatihah Hakema pada mulanya telah memuat naik gambar percutian pasangan ini di Pantai Cherating, Pahang pada 1 Jun 2012.

Ironinya, Fatihah Hakema atau Fatihah Hakimi (nama sebenar) juga turut mendakwa beberapa kali diugut bunuh oleh bekas teman lelakinya kerana hubungan percintaan mereka sudah berakhir. Ini cinta gila penuh dosa. #Info CapAyam * Diedit & publish semula dari Suratkhabar Rasmi.


Tag : Isu Semasa
0 Komentar untuk "Pelajar UMP"

Back To Top