Blog T'baik CapAyam D M'sia!

Mesti Tahu! 7 Sifat Wanita Berdasarkan Bentuk Payudara

Ada yang menyatakan bahawa bentuk payudara juga turut mempengaruhi sifat peribadi seseorang wanita itu. Betul ke??? Hurmmmm.. Jom kita baca dulu ye.

1) PAYUDARA BESAR
Wanita yang memiliki payudara besar adalah wanita yang tidak suka dikongkong kebebasannya. Mudah bagi wanita ini untuk memulai hubungan dengan lelaki, kerana dia suka menyambut semua orang dengan hangat, ramah dan terbuka. Selain itu,  dia juga mempunyai pemikiran luas, rendah hati, dan baik hati. Tapi dia tidak mudah memaafkan orang lain yang pernah melakukan kesalahan terhadap dirinya. Wanita ini bercita-cita berkahwin dengan lelaki yang menghormati kebebasan dan suka gaya hidup yang aktif. Jejaka idolanya adalah lelaki yang bertanggungjawab, dan bersedia mengharungi masalah bersama.


2) PAYUDARA MONTOK
Wanita berpayudara yang montok tidak pernah bertahan lama dalam ikatan yang serius. Kadang kadang dia tidak peduli dengan perasaan orang lain.Dari luar wanita ini tampak seperti orang baik dan bertanggungjawab, namun di dalam hatinya emosinya meledak-ledak walau hanya menghadapi masalah yang kecil. Lelaki yang berbadan macho dan juga jenis ikut perintah adalah dambaan wanita berdada montok ini.  Namun sebaliknya, jika wanita ini sudah terikat dalam pernikahan, dia akan menjadi seorang yang menjaga keluarganya termasuk memenuhi keperluan keluarga dan jujur pada suaminya.

3) PAYUDARA NAIK KE ATAS
Wanita jenis yang ini sangat mudah diatur, setia pada pasangannya, selalu waspada, dan menyukai orang yang bercakap straight to the point. Wanita ini cenderung memilih lelaki yang sesuaian dengan kriterianya. Kerana sekali dia jatuh cinta, maka dia akan setia pada pasangannya. Bahkan dia tidak berkeberatan jika sang suami memintanya menjadi ibu rumah tangga dan menjaga anak-anaknya di rumah. Lelaki ideal bagi wanita ini adalah lelaki yang mempunyai rasa humor tinggi dan mempunyai keperibadian yang terbuka. Untuk memilih pasangan hidup, wanita ini tidak akan menilai dari harta, tapi latar belakang keluarga si lelaki.

4) PAYUDARA AEROLAE LEBAR
Wanita yang mempunyai saiz dada aerolae lebar, lebih cenderung bersifat maskulin atau lebih dikenali sebagai tomboy. Umumnya, sifat tomboy ini akan menghilang ketika wanta ini meninglay usia, malah dia lebih kearah feminim. Tapi wanita ini tidak menyukai tekanan atau kengkangan dari orang lain. Sangat sulit baginya untuk menjadi seorang yang rendah hati di hadapan orang lain kerana harga dirinya yang tinggi. Dia suka membanding-bandingkan teman antara satu dengan yang lain. Lelaki yang secocok buat wanita ini adalah yang boleh dipercaya dan selalu berada di sisinya ketika susah dan senang.

5) PAYUDARA MELEBAR
Sifat wanita ini periang dan sentiasa tersenyum. Sayangnya, wanita ini suka membual dan membesar-besarkan masalah. Tambahan pula, wanita ini mudah sekali marah, tidak suka dikongkong tapi cepat menolong orang lain yang berada dalam kesusahan. Wanita ini jenis seorang yang jujur dan berterus terang ketika mereka berurusan hal yang berkaitan dengan emosi. Walaupun wanita ini biasanya tidak hidup dalam kemewahan, tapi dia termasuk dalam wanita yang berhemah. Lelaki yang merupakan anak pertama dalam keluarga, tidak sepadan dengan wanita ini. Anak pertama mempunyai sifat suka mengatur kerana pernikahan baginya bukanlah hal yang menyenangkan. Wanita sebegini terikat pernikahan, dia akan berubah.

6) PAYUDARA TURUN
Pemilik payudara ini seorang wanita yang sangat sensitif. Dia akan merasa dikhianati jika kekasihnya tidak menghargai perhatian yang diberikannya. Akhirnya, wanita ini akan menangis dan kehilangan kepercayaannya pada hubungan cintanya. Selain itu, pemiikiran wanita ini sangat cetek dan tidak berpengalaman. Dalam rumah tangga, wanita ini adalah penyeri suasana kerana sifat semulajadinya yang baik hati, terutama dalam menyambut suaminya setelah penat bekerja. Lelaki yang menjadi pilihan wanita ini adalah lelaki yang berani dan teguh dalam pendirian.

7) PAYUDARA KECIL
Wanita ini tidak pernah menolak permintaan orang lain. Kerana sifatnya yang terbuka, mampu memahami orang lain, dan sabar membuat wanita ini dikenal sebagai seorang yang baik hati. Mungkin kebaikan ini muncul kerana dia suka mencampuri urusan orang lain. Wanita ini bercita-cita menjadi ibu rumah tangga yang bijak bagi anak-anaknya. Pasangan yang secocok bagi wanita ini adalah lelaki yang mempunyai pekerjaan tetap. Keran wanita ini tidak tahan menghadapi stress berpanjangan. Jika mengalami stress dia akan dengan mudah terkena penyakit.

Betul atau tidak, Giler Kentang tidak pasti. Ini sekadar perkongsian untuk semua pembaca. Apapun, bersyukurlah apa yang kita miliki sekarang. Tak perlu ubah sana sini demi menarik perhatian dan pandangan manusia. Kecil ke besar ke, itulah anugerah Allah kepada kita. Bersyukur
Tag : Informasi
0 Komentar untuk "Mesti Tahu! 7 Sifat Wanita Berdasarkan Bentuk Payudara "

Back To Top